13 maja 2014

#1. Libster Award znowu

Hej, tym razem niestety przybywam do was z nominacją. Sytuację  z notkami potem wytłumaczę. Wszystko zależy od was. :)

Zostałam nominowana przez Malię (ach te klasowe znajomości i wymuszanie nominacji. <3).

1. Największa wpadka?
Ech, dużo tego. Nie wiem, może codzienne wchodzenie w słup?

2.Trauma z dzieciństwa.
Bliźniak. I uważano mnie za chłopaka, bo miałam krótkie włosy. :c

3.Najbardziej wciągająca książka?
Oj, dużo ich. Ostatnimi czasy jest do Niezgodna, ale takie na zawsze to Harry Potter, Percy Jackson i Gra o Tron. c:

4.Ulubiony serial?
Gra o Tron i Glee. Różnią się bardzo, ale obydwa ubóstwiam. <3

5. Najbardziej znienawidzona piosenka?
My Słowianie (ciągle ją puszczają w radiu, to mnie po prostu denerwuje).

6. Wcześnie wstajesz czy chodzisz późno spać (sowa czy skowronek)?
Sowa. Zdecydowanie sowa. Chodzę spać około 3 w nocy, a budzę się jak najpóźniej. :D

7.Motto życiowe?
Rób co rób i śpij. B|

8. Ulubiony dzień tygodnia?
Sobota. <33 Mogę coś popisać, porobić szablony lub coś obejrzeć.

9. Najnudniejsza książka?
Bajki Robotów. Najgorsze, co musiałam przeczytać.

10. Kolor oczu?
Ehehehe, Miki ma w końcu czym się pochwalić. Abo oczy mam dziwne. Nie, nie martwcie się, nie są kilku kolorowe. Mam bardzo jasne, błękitne wręcz. Miałam fajne zdjęcie z nimi. Jak je znajdę, wstawię. :P

11. Lubisz odpowiadać na pytania z LA?
Zależy na jakie. xP

Hm. To ja nominuję (kolejność jest przypadkowa. ;>):

1. SASAME KA.
2. ZOCHAN.
3. MIKU-CHAN.
4. CASHMIRE.
5. NADWRAŻLIWA.
6. USHIO.
7. SOLI.
8. ZBUNTOWANA.
9. ANIKA CHAN.
10. LILKA.
11. MUNIETTE.

I teraz chyba najgorsza część tego wszystkiego. Pytania:
1. Co lub kto natchnęło cię do pisania?
2. Masz kogoś kim się inspirujesz?
3. Masz jakieś hobby oprócz oczywistego pisania?
4. Poleciłabyś mi jakąś książkę, która nie jest wyżej wymieniona?
5. Najlepszy film?
6. Ulubiony owoc?
7. Czy lubisz jeść jogurty? (z serii Miki szpanuje inteligencją)
8. Jeśli tak, to jakie?
9. Jaki ma kolor twój pokój?
10. Co sądzisz o wynikach Eurowizji? (nie mogłam się powstrzymać. xD)
11. Czy także uważasz, że całe to zamieszanie jest głupie?

***
I teraz przechodzimy do następnego punktu. Notka. Macie do wyboru dwie rzeczy: rozdział lub one-shot. Rozdział miałam napisany w zeszycie, który mi się zgubił, a że nie lubię dwa razy tego samego pisać, poczekalibyście trochę. Natomiast na one-shot'a mam pomysł i w sumie zaczęłam go czytać. Więc proszę was o komentarze, w których mi pomożecie zdecydować. :)

Miki vel Smerfetka.


11 komentarzy:

  1. Oj Miki, Miki. Jak to dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam problemy z rozdziałem ^^
    Za nominację bardzo dziękuję, ale odpowiem tylko na pytania, bo nie chcę mi sie po raz drugi tego wszystkiego robić. Odpowiedzi dam pod moja najnowszą notka, która ukaże się kiedys :P No, wiesz... nie długo.
    Ja osobiście wolę rozdział i chcę rozdział. Poczekam cierpliwie, bo czekanie zaostrza apetyt :P
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, mam już pierwszy głos. :>

      Mam nadzieję, że ktoś poda mi kilka pomysłów.

      Usuń
    2. Mogę podrzucić pare, a póki co chciałam powiedzieć, że to kiedyś właśnie nastąpiło ^^(geniusz ja)
      Zapraszam na rozdział

      Usuń
  2. Odpowiedzi napiszę tutaj, w komentarzu, bo na blogu nie robię do tego dodatkowych zakładek xd Powiedz, że się nie obrazisz/nie będziesz zła ;-;

    No to tak:
    1. Co lub kto natchnęło cię do pisania?
    Tak ogólnie? Nie wiem xd Do każdego opowiadania/powieści natchnęło mnie coś innego - najczęściej anime lub manga xd
    2. Masz kogoś kim się inspirujesz?
    A i owszem ;3 Hiromu Arakawa - mój pisarski autorytet xd
    3. Masz jakieś hobby oprócz oczywistego pisania?
    Japonia (mieści się w tym kultura, historia, język xd), M&A, czytanie, muzyka... Właściwie łatwiej byłoby mi wypisać rzeczy, które mnie nie interesują xd
    4. Poleciłabyś mi jakąś książkę, która nie jest wyżej wymieniona?
    GONE:Zniknęli - sześciotomowa saga, naprawdę świetne fantasy; W pogoni za świetlikami - piękna powieść obyczajowa
    5. Najlepszy film?
    Chyba Rurouni Kenshin, ale nie jestem do końca pewna xd
    6. Ulubiony owoc?
    Pomarańcza ;3
    7. Czy lubisz jeść jogurty?
    Jasne! :D
    8. Jeśli tak, to jakie?
    RÓŻNE XD Ale z reguły mam tak, że jem wszystko, co pomarańczowe xD
    9. Jaki ma kolor twój pokój?
    Szary xd
    10. Co sądzisz o wynikach Eurowizji?
    Mogłabym się o tym długo rozpisywać, ale no... nie chce mi się xd Moim zdaniem, to jest bez sensu. Tak naprawdę i Austria się skompromitowała, i my (przepraszam, jeśli kogoś uraziłam, nikomu nie chcę narzucać mojego zdania! xd). A jeśli chodzi o Konchitę, to mnie to rybka, czy jest kobietą, mężczyzną, transfestytą, czy wszystkim naraz - wkurza mnie tylko, że to wszystko było na pokaz >.>
    11. Czy także uważasz, że całe to zamieszanie jest głupie?
    Taaaak...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obrażę się, oczywiście. ;d

    A GONE kocham, ostatnio czytałam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże O_O Dopiero teraz widzę, jaki ja błąd walnęłam "TransWestytów" powinno być xD

      Usuń
    2. Yhm, yhm. Nie przejmuj się. :P

      Usuń
  4. Okej, dwie osoby. :D

    No weźcie, to co ja mam zrobić z tym one-shot'em? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. おはよう!
    ta... aki szpanuje hiraganą ^-^
    No więc jestem na fobie i nie chce mi się pisać więc przejdę od razu do rzeczy:
    jak masz juz one shota to wstawiaj chetnie przeczytam ale jeszcze chetniej przeczytam rozdzial (^O^)
    tak wiec to tyle na dzis
    duzo weny!
    i plosze piszaj!!! m(_ _)m
    さよなら。
    Aki

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podrzucić parę pomysłów, no, ale tak jakoś wyszło, że ... no wiesz szkoła, nauka.
    I teraz... tak, mi te pomysły uleciały. Wymyślę cos szybciutko. ^^
    Wiesz, ja jestem romantyczką i może jakiś pocałunek? Co? Nie chciałabyś napisać tego w następnym rozdziale. Może trochę wcześnie, ale co tam.
    Albo, że on ratuje jej zycie. Hm... idzie Temari przez ulicę, nadjeżdża auto, a Shika popycha ją i sam troszeczkę obrywa. Potem ona w szpitalu mu dziękuje, on chce nagrody, np. pocałunku (tak, powtarzam się ^^)
    Albo Shika ja porywa, Nie wiem po co, nie wiem gdzie -.-
    Albo on musi iść na jakąś nudna imprezę rodziną i zaprasz ją, bo ma taki kaprys, alebo po prostu nie chce mu się.
    Nwm co jeszcze mogła bym ci podrzucić :_:
    To by było na tyle
    Jak coś bys chciała szczegółowo, to pisz, gg: 50014661
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony
CREDITS
Art